• Kroniki Zachodniego Królestwa

69.95 -29% 49.95
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu do 24 godzin.
Cena przesyłki 0
Odbiór osobisty 0
Odbiór osobisty 0
Paczka w Ruchu 8.5
Paczkomaty InPost 12.9
Kurier 14
Paczkomaty InPost Weekend 17.99
Kurier (pobranie) 18
Dostępność Ostatnie sztuki
EAN 5902560383553

Wysyłka gratis od 250 zł !

Kroniki Zachodniego Królestwa

Kampania toczyć się będzie na przestrzeni całej trylogii Zachodniego Królestwa (gracze zagrają kolejno w Architektów, Paladynów i Wicehrabiów). Każda część trylogii umożliwia zdobycie 3 wyjątkowych Ksiąg. Aby je zdobyć, należy jako pierwszy z graczy spełnić szczególne wymagania. Każda Księga przynosi dodatkowe korzyści właścicielowi w kolejnych grach. Na każdej Księdze widnieją 1 lub 2 Herby. Pierwszy gracz, który zbierze Księgi z 3 (z 4 w rozgrywce dwuosobowej) Herbami jednego rodzaju, otrzymuje dodatkową Księgę jako nagrodę za swój wysiłek. Na koniec gracze mogą otrzymać do 3 Ksiąg za ukończenie poszczególnych rozgrywek na pierwszym bądź drugim miejscu. Księgi zebrane w ten sposób nie przynoszą jednak żadnych dodatkowych korzyści oraz nie posiadają Herbów. Po rozegraniu wszystkich 3 gier gracz z największą liczbą Ksiąg zostaje zwycięzcą całej kampanii!

  • Dodatek do trzech niezależnych wersji podstawowych gry, w którym gracze rywalizują o zapisanie się na kartach historii grając kolejno w Architektów, Paladynów i Wicehrabiów Zachodniego Królestwa
  • Angażujący tryb kampanii premiujący za dobre miejsca w każdej z gier, z nowymi celami, których wypełnienie pozwala na zebranie cennych ksiąg i zyskanie istotnej przewagi w dalszej grze
  • Wysokiej jakości komponenty: nowe elementy trybu kooperacji dla każdej z podstawowych gier, a także 21 ksiąg dających punkty na koniec gry

Zawartość pudełka:

  • 2 plansze Ksiąg (na odwrocie plansz Namiestnika) 
  • 6 Ksiąg Architektów
  • 6 Ksiąg Paladynów
  • 6 Ksiąg Wicehrabiów
  • 3 Księgi Herbów
  • 3 żetony Herbów
  • 20 Robotników Namiestnika
  • Komponenty trybu kooperacji Architektów
  • 2 plansze Namiestnika (na odwrocie plansz Ksiąg)
  • 9 kart Początkowych Schematów Namiestnika
  • 6 kart Przyszłych Schematów Namiestnika
  • 8 kart Żądań Namiestnika
  • 8 kart Zdarzeń
  • 2 kafle Nakładek: 1 dla Królewskiego Skarbca 1 dla Wartowni
  • 6 kart Pomocników (Łotrzyk/Duchowny)

Komponenty trybu kooperacji Paladynów

  • 1 karta Groźby Najeźdźców
  • 10 kart Gróźb Namiestnika
  • 1 karta Groźby Króla
  • 4 karty Początkowych Mieszczan
  • 6 kart Królewskich Dekretów
  • 4 kafle Nakładek na planszę Gracza
  • 4 znaczniki Honoru

Komponenty trybu kooperacji Wicehrabiów

  • 1 karta Ubóstwa i 1 karta Dobrobytu
  • 1 karta Namiestnika
  • 4 karty Pomocy Gracza
  • 1 żeton Namiestnika
  • 1 Instrukcja

Dodatkowe informacje:

  • Autor: Shem Phillips, S J Macdonald
  • Wydawca: Portal Games
  • Wydanie: polskie
  • Liczba graczy: od 1 do 6 osób
  • Zalecany wiek: od 12 lat
  • Czas rozgrywki: ok. 60-80 min
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie