• Przedsprzedaż: Neuroshima Hex 3.0! Rok Molocha

Neuroshima Hex 3.0 to nowa edycja popularnej gry strategicznej osadzonej w postapokaliptycznym świece, gdzie spotkać można mutanty albo bezwzględne maszyny

349.95 -31% 239.90
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu Q1 2021
Cena przesyłki 0
Odbiór osobisty 0
Dostawa Opole 0
Odbiór osobisty 0
Paczka w Ruchu 9.5
Paczkomaty InPost 12.9
Kurier 14
Paczkomaty InPost Weekend 17.99
Kurier (pobranie) 18
Dostępność Średnia ilość
EAN 5902560383638

Wysyłka gratis od 250 zł !

Neuroshima Hex 3.0! Rok Molocha

Neuroshima Hex to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwzględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy. Gracze wykładają swoje sześcienne żetony (hexy) naprzemiennie – niektóre z nich dają efekt natychmiastowy, inne są rozpatrywane w momencie bitwy.
Cztery armie w Neuroshimie to Moloch, Posterunek, Borgo i Hegemonia. Są one asymetryczne, a każda posiada inny zestaw żetonów. Każda armia składa się z 35 żetonów, w tym żetonów jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, na przykład mogą zablokować inne albo atakować dwukrotnie. Symboli nie jest dużo, a po kilku partiach nie trzeba zerkać do instrukcji, by dobrze się w nich orientować.

Wśród żetonów występują żetony Bitwy, które można zagrać, aby rozpocząć walkę. W momencie rozstrzygania bitwy wiele jednostek ginie, wykonując przed śmiercią jeszcze jeden, zabójczy atak. Dobre ustawienie jednostek i ich osłona oraz ochrona bazy są bardzo trudne, często więc posyła się jednostki w samobójcze misje, aby tylko zdjąć jeszcze jeden punkt z bazy przeciwnika.

Zadaniem graczy jest atak na Sztab przeciwnika. Na początku gry każdy ze Sztabów posiada 20 punktów Wytrzymałości. Jeśli podczas przebiegu gry Sztab straci ostatni, dwudziesty punkt Wytrzymałości, zostaje zniszczony, a dany gracz odpada z gry.

  • Nowa edycja bestsellerowej gry strategicznej od Portal Games w wielkim pudle z mnóstwem materiałów promocyjnych i w nowej wersji graficznej
  • Nowe elementy: znaczniki punktów życia Sztabu dla każdej armii, planszetki dla wszystkich frakcji, plastikowa wypraska mieszcząca wszystkie armie
  • Wyczerpująca broszurka FAQ
  • Gratisowa kampania opowiadająca o początkach Molocha

Różnice względem wersji zwykłej:
Duże pudło (31x31x10 cm) z nową okładką Dwuwarstwowa plansza z nową grafiką Znaczniki punktów życia Sztabu dla wszystkich armii  Planszetki dla wszystkich frakcji Plastikowa wypraska dla wszystkich armii Kampania opowiadająca o początkach Molocha Nowe ilustracje jednostek armii FAQ w broszurce

Zawartość pudełka:

  • duże pudełko na 19 armii
  • FAQ
  • Kampania o początkach Molocha
  • Plansze wszystkich frakcji
  • plastikowe znaczniki
  • nowe ilustracje jednostek armii
  • dwuwarstwowa kwadratowa plansza

Dodatkowe informacje:

  • Autor: Michał Oracz
  • Wydawca: Portal Games
  • Liczba graczy: od 2 do 4 osób
  • Zalecany wiek: od 13 lat
  • Czas rozgrywki: ok 30 min.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Poziom zabawy
Cena
Podpis
Opinia
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie