• Tajemnica Whitehall | Galakta

124.90 -15% 106.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu do 24 godzin.
Cena przesyłki 0
Odbiór osobisty 0
Odbiór osobisty 0
Paczka w Ruchu 8.5
Paczkomaty InPost 12.9
Kurier 14
Kurier (pobranie) 18
Dostępność Ostatnie sztuki
EAN 5902259202127

Wysyłka gratis od 250 zł !

Zostaw telefon

Tajemnica Whitehall to doskonale dopracowana gra dedukcji i blefu, której akcja rozgrywa się w Londynie w czasach Kuby Rozpruwacza. Przeznaczona jest dla dwóch do czterech osób w wieku od 14 lat. Trzech londyńskich śledczych depcze po piętach seryjnemu mordercy, który zdaje się naśladować potworne wydarzenia z Whitechapel. W ciasnej sieci uliczek i przejść rozpoczyna się polowanie na nowego, tajemniczego zabójcę.

 

Październik 1888 W czasie budowy nowego gmachu komendy Policji Miejskiej, znanej później jako Nowy Scotland Yard, w pobliżu Whitehall znaleziono ludzkie szczątki. Miesiąc wcześniej, we wrześniu, na błotnistym brzegu Tamizy odnaleziono odciętą prawą rękę. Na wolności grasuje morderca, zabawiający się rozrzucaniem po londyńskich ulicach części ciała martwej kobiety. Wygląda to jak makabryczna wersja poszukiwania skarbów. Tożsamość zarówno mordercy, jak i ofiary pozostają nieznane. Sprawa ta zostanie zapamiętana jako Tajemnica Whitehall.

 

Tajemnica Whitehall to doskonale dopracowana gra dedukcji i blefu, której akcja rozgrywa się w Londynie w czasach Kuby Rozpruwacza. Przeznaczona jest dla dwóch do czterech osób w wieku od 14 lat. Trzech londyńskich śledczych depcze po piętach seryjnemu mordercy, który zdaje się naśladować potworne wydarzenia z Whitechapel. W ciasnej sieci uliczek i przejść rozpoczyna się polowanie na nowego, tajemniczego zabójcę.

 

 

  • Liczba graczy: 2-4 osób
  • Wiek: od 14 lat
  • Czas gry: ok. 60-90 minut
  • Wydawca: Galakta
  • Autor: Gabriele Mari, Gianluca Santopietro
  • Wydanie: polskie
  • Instrukcja: polska