• Wojownicy Podziemi: Zamek Zajadłej Zimy

199.90 -28% 144.90
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
144.9
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 0
Odbiór osobisty 0
Odbiór osobisty 0
Orlen Paczka 9.5
Paczkomaty InPost 13.9
Kurier 15
Kurier (pobranie) 19
Dostępność Ostatnie sztuki
EAN 5904305400204

Wysyłka gratis od 250 zł !

Gra przygodowa z mocnym przymrużeniem oka.

Celuj kością w jak najwyższą liczbę na tarczy. Proste, prawda? Sęk w tym, że niekoniecznie, ponieważ w różnych sytuacjach będziesz rzucać w przedziwny, ekwilibrystyczny sposób. I jeszcze drobiazg. Kość ZAWSZE musi się odbić od stołu zanim wskoczy na tarczę.

Wraz z grupą przyjaciół-awanturników trafiasz w wyjątkowo nieprzyjazną okolicę pokrytą wieczną zmarzliną. Położony tu Zamek Zajadłej Zimy opanowało niespodziewane zło w postaci… morderczych pingwinów! Wredne nieloty przez stulecia udawały niegroźne słodziaki. Teraz ściągnęły maski z zamiarem podbicia świata. Nie możecie na to pozwolić! Aby zapracować na wakacje w tropikach, wpierw będzie musieli sobie to i owo odmrozić.

Wojownicy Podziemi: Zamek Zajadłej Zimy to zręcznościowa gra przygodowa z mocnym przymrużeniem oka. Jako drużyna samozwańczych bohaterów ruszacie w mroczne (acz, jak wyżej, z przymrużeniem oka) podziemia, by stawić czoła napotkanym tam przeciwnościom i w miarę możliwości opuścić je (podziemia! nie przeciwności) w jednym kawałku. Za każdym rogiem spotkają was niespodzianki, ale w bardzo ogólnym ujęciu wyprawa będzie niezmiernie prosta (w tym wypadku „prosta” nie jest synonimem „łatwa”): Wchodzicie do podziemi, odkrywacie kolejne tajemnicze komnaty, w których niechybnie napotkacie kolejne, coraz silniejsze potwory. Na końcu drogi czeka was wielki zły – władca lokalnego lochu, którego pokonanie pozwoli wam wypełznąć na powierzchnię w triumfie.

Najważniejszym elementem podróży będzie walka toczona za pomocą kości, którymi będziecie rzucać… w najprzeróżniejszy i często bardzo dziwaczny sposób. Niniejszy egzemplarz stanowi drugą edycję Wojowników podziemi, w której dodano nowe ilustracje i usprawniono zasady. Oprócz wersji podstawowej masz do dyspozycji serię dodatków (instrukcję jednego z nich właśnie czytasz). Wszystkie części serii nadają się do całkowicie samodzielnej rozgrywki, ale możesz je także dowolne łączyć, tworząc unikalne wyzwanie dla swej drużyny.

Magia żywiołów wprost zwariowała. Chaos ogarnął i tak niezbyt spokojną krainę Śródnigdzia, a niebezpieczeństwa i gniazda potworów pojawiają się szybciej niż nowe podatki. Zagrożenie pojawiło się nawet pośród wiecznej zmarzliny na północy. Jeden z pingwinów (tak, dobrze czytacie) ogłosił się cesarzem i zebrał swych ziomków pod hasłem: „Dziś lodowiec, jutro Madagaskar (cokolwiek to znaczy), pojutrze cały świat!”

W jego orszaku oprócz bandy postrzelonych nielotów służy także zgraja dzikich lodowych istot oraz przyzwany, przerażający duch nieznanego kramarza, który przed dekadą wyrządził niemałe szkody na zdrowiu i życiu okolicznych mieszkańców. Jakby tego było mało, przedwieczna groza, której imienia nie będziemy wymawiać (nie chcemy połamać języka… znaczy pióra), zdaje się budzić na dnie lodowatego oceanu. Jeśli sądzicie, że pingwiny są urocze…, to macie rację. Ale tylko dlatego, że prawie nigdy nie wychodzą z roli. Bądźcie jednak pewni, że dla was zrobią wyjątek i ujawnią swe krwiożercze oblicze. Drżyjcie! Ale poza tym powodzenia!

Wojownicy Podziemi: Zamek Zajadłej Zimy to gra opowiadająca o przygodach desperatów górnolotnie mieniących się bohaterami… Tak, to o was mowa! Trafiacie do należycie mrocznych lochów z adekwatnym poziomem łupów. Teraz pozostaje wam tylko zrobić użytek z waszej wrodzonej gracji i niepowtarzalnych umiejętności, aby stłuc na kwaśne jabłko hordy przerażających, potężnych i bezwzględnie zabójczych potworów, które stoją na waszej drodze. Jeżeli przetrwacie i w epickiej finałowej walce pokonacie wielkiego złego, zwyciężacie! Zatem ruszajcie, głupcy… i porzućcie wszelką nadzieję.

Zawartość pudełka:

  • 1 tarcza
  • 21 kart potworów
  • 24 karty ekwipunku
  • 3 karty wielkich złych
  • 21 kart komnat (podziemi)
  • 3 makiety (2 zmarzliny, 1 słaby punkt)
  • 1 tor życia potworów
  • 1 znacznik poziomu trudności
  • 12 znaczników blizn/ulepszenia zdolności
  • 30 złotych monet
  • 1 kość śnieżna
  • 3 kostki wody
  • 3 kolorowe i 9 białych kości
  • 6 znaczników doświadczenia
  • 4 znaczniki życia bohaterów
  • 2 znaczniki życia potworów
  • 4 karty bohaterów
  • 2 żetonów umiejętności bohaterów (chwytliwa melodia, zabijaka)
  • 1 znacznik szefa
  • 1 kafel skrzyni
  • 4 góry lodowe, 1 kra, 1 wodospad, 1 sadzawka, 1 lodowy mur

Dodatkowe informacje:

  • Autor: Aureliano Buonfino, Lorenzo Silva, Lorenzo Tucci Sorrentino
  • Wydawca: Lucrum Games
  • Ilustracje: Giulia Ghigini
  • Wydanie: polskie
  • Liczba graczy: od 1 do 4 osób
  • Zalecany wiek: od 8 lat
  • Czas rozgrywki: ok. 45 - 60 min
  • Opis w BGG: BoardGameGeek
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie