• Neuroshima HEX 3.0: Pirates

Brak towaru
39.95 -28% 28.90
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
39.95
Wpisz swój e-mail
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 12
Odbiór osobisty 0
Odbiór osobisty (przedpłata) 0
Orlen Paczka 12
Paczkomaty InPost 13.9
Kurier 15
Kurier (pobranie) 19
Dostępność Brak towaru
EAN 5902560386875

Piraci to kolejny dodatek do kultowej gry osadzonej w świecie Neuroshimy

Nowa armia pływa pod czarną banderą, ma działka wodne, harpuny i brakuje jej tylko jednego — dobrego kapitana!

Kiedy do gry wchodzą Piraci, standardowa plansza powiększa się o 12 granicznych Pól Wodnych. Mogą znajdować się na nich tylko jednostki z cechą Dryf — czyli tylko jednostki Piratów. Na zakończenie Bitwy należy przesunąć symultanicznie o jedno pole wszystkie jednostki na Polach Wodnych zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Na jednostki z cechą Dryf nie działają żadne efekty poruszające żetony, np. przyciągnięcie albo odepchnięcie. Jednocześnie Pola Wodne nie są brane pod uwagę podczas sprawdzania zapełnienia planszy.

Po otwarciu pudełka natraficie na 35 żetonów Piratów, wśród których będą takie jednostki jak Szmugler, Bosman, Działko Wodne, a nawet Krokodyl! Do stworzenia unikatowej planszy z Polami Wodnymi użyjecie 12 znaczników Sąsiedztwa Wodnego. Ponadto znajdziecie także 3 znaczniki Ran, 1 znacznik Sieci, 2 znaczniki Piratów oraz żeton zapasowy. 

Atuty

  • Dodatek do kultowej gry strategicznej  Neuroshima Hex 3.0; 
  • Standardowa plansza powiększa się o Pola Wody, na której poradzą sobie tylko jednostki z Dryfem! 
  • Poprowadź Piratów do abordażu i zdominuj pole bitwy dzięki jednostkom Bosmana, Szmuglera albo Sternika!

Zawartość pudełka:

  • 54 żetonów i znaczników
  • 1 woreczek strunowy
  • 1 instrukcja

Dodatkowe informacje:

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie