-
Biały Zamek: Matcha
Wpisz swój e-mail |
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 12 |
Dostępność | Brak towaru 0 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 5905794220175 |
Herbaciane rozszerzenie Białego Zamku
Gejsze, herbata i zielone kości
Dodatek Matcha rozbudowuje Biały Zamek o nowe miejsce: herbaciarnię. To dodatkowa arena dworskich intryg w walce o łaskę daimio. Harbaciarnia z nowym mostkiem i kośćmi, miejscem na Gejsze (nowy rodzaj pionka), planszami graczy i sposobami na wykorzystanie każdego z raptem kilku ruchów w grze, jest integralną częścią precyzyjnego mechanizmu gry. Odkryj, jak rozbudowano planszowe haiku!
Gejsze i herbata
Wykorzystaj nowy rodzaj pionków, Gejsze, w nowej sekcji pałacu - Ogrodzie Herbacianym. Pozyskasz tu zasoby i akcje, a na koniec gry także punkty w zależności od miejsca, do którego dotarły twoje Gejsze.
Staw i lilie wodne
Poprowadź Gejsze ścieżką do Herbaciarni lub Punktu Widokowego na Staw, aby podziwiały Lilie Wodne. Na ich drodze wykorzystasz nowy zasób - Miotełkę służącą do przygotowania zielonej herbaty.
Zielone kości i most
Używaj zielonych kości do aktywacji zielonej linii na nowej planszy twojej Posiadłości, a także na polach akcji poza murami Pałacu. Przy zielonym moście znajduje się Punkt Widokowy na Staw dla Gejsz.
Więcej tur
W rozgrywkach z dodatkiem gracze wykonują nie 9, a 12 ruchów w grze. To więcej dróg do zwycięstwa, ale wciąż ten sam, legendarny już syndrom “krótkiej kołderki”!
Intuicyjne połączenie
Jak użyć dodatku? Po prostu wtasuj wszystkie karty z dodatku do odpowiednich talii, wymień plansze gracza na nowe, dodaj przedłużenie planszy głównej i zielony most… i graj!
Integralna część rozgrywki
Mechaniki dodatku wplecione zostały w konstrukcję gry podstawowej, tak by poszerzyć paletę możliwości i wyborów, zachowując zwarty charakter tytułu.
Atuty
- Pierwszy dodatek do bestsellerowego Białego Zamku
- Precyzyjny projekt rozbudowujący zwarty mechanizm gry podstawowej
Zawartość pudełka:
- 1 rozszerzenie do planszy Głównej
- 1 zielony Most
- 5 zielonych kości
- 4 nowe plansze Posiadłości
- 20 Gejsz (po 5 w 4 różnych kolorach)
- 16 kart Matcha (44x68 mm)
- 5 kart Początkowych (44x68 mm)
- 9 kart Zamku (44x68 mm)
- 6 kart Ogrodu (44x68 mm)
- 3 karty Trybu Solo (44x68 mm)
- 4 znaczniki Miotełki
- 16 monet (12x1, 4x5)
- 8 żetonów Lilii Wodnych
- 10 kafelków Ceremonii
- 4 kafelki Placu Treningowego
- 4 żetony Punktów Klanu +120/+160
- 3 żetony Kości z Miotełką (Promo 4)
- Instrukcja
Dodatkowe informacje:
- Autor: Shei S., Isra C.
- Wydawca: Portal
- Wydanie: polskie
- Liczba graczy: od 1 do 4 osób
- Zalecany wiek: od 12 lat
- Czas rozgrywki: ok. 80 min