• Kelp: Szczęki kontra macki

Brak towaru
199.90 -20% 159.90
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
199.9
Wpisz swój e-mail
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 12
Odbiór osobisty 0
Odbiór osobisty (przedpłata) 0
Orlen Paczka 12
Paczkomaty InPost 13.9
Kurier 15
Kurier (pobranie) 19
Dostępność Brak towaru
EAN 5902259208419

Pod połyskującą taflą wody tańczą promienie słońca...

... zaś wodorosty kołyszą się w rytmie fal. Nieco głębiej pośród mroku nieuchwytna ośmiornica porusza się w ukryciu. Jej czujne oczy badają otoczenie, a delikatne macki poszukują pożywienia.
Prześlizguje się między kamieniami i unikając ostrych jeżowców liczy na schwytanie ofiary. Najważniejsze dla niej to przetrwać. Nagle znikąd pojawia się niebiesko-szary kształt. To rekinek leniwy! Jest łowcą, którego napędza jeden cel:upolować ośmiornicę. Rozpoczyna się walka o życie.

Kto zwycięży? Ośmiornica czy rekin?

W grze Kelp jeden z graczy wcieli się w rolę rekina próbującego upolować ośmiornicę. Drugi zaś spróbuje przeżyć właśnie jako ona. Obaj gracze mają zupełnie inne cele i drogi do zwycięstwa. Ośmiornica wygrywa, jeżeli dotrwa do końca rozgrywki lub zdoła zjeść wszystkie płytki pokarmu. Rekin zaś może zwyciężyć tylko w jeden sposób: przeprowadzając udany atak i pokonując ośmiornicę w ostatecznym starciu. Kelp to silnie asymetryczna gra dla 2 graczy. Każdy gracz korzysta z innych elementów i gra w odmienny sposób. Ośmiornica zagrywa karty, aby poruszać się po planszy, próbuje pozostać w ukryciu, jednocześnie zastawiając sidła na rekina, zjada swoje ofiary i rozwija umiejętności poprzez dodawanie nowych kart do swojej talii. Rekin rzuca kośćmi, przeszukuje okolicę i korzysta z wyjątkowych zdolności, starając się wytropić zwodniczego

Zawartość pudełka

  1. 1 figurka rekina
  2. 2 karty pomocy
  3. 15 niebieskich kości
  4. 10 żółtych kości
  5. 10 czerwonych kości
  6. 23 karty rekina
  7. 4 kafelki rozwoju
  8. 3 karty starcia rekina
  9. 1 worek na kości
  10. 1 dwustronna plansza
  11. 18 płytek
  12. 1 żeton limitu ręki
  13. 24 karty ośmiornicy
  14. 2 karty pomocy
  15. 3 karty starcia
  16. ośmiornicy
  17. 1 worek

Dodatkowe informacje:

  • Autorzy: Carl Robinson
  • Wydawca: Galakta
  • Wydanie: polskie
  • Liczba graczy: dla 2 osób
  • Zalecany wiek: od 10 lat
  • Czas rozgrywki: ok 40-60 min
  • Instrukcja: Kelp.pdf
  • Opis gry na BGG: BoardGameGeek

Dane producenta

Galakta
ul. Łagiewnicka 39
30-417 Kraków
Poland

+48 012 656 34 89
sklep@galakta.pl

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie