- 
      Koszyk jest pusty
 - 
      x
 
						
						- 
      Koszyk jest pusty
 - 
      x
 
- 
              
Kelp: Szczęki kontra macki
 
                
              | Opinie | |
| Wysyłka w ciągu | 24 godziny | 
| Cena przesyłki | 12 | 
| Dostępność | 
            
                
                  Ostatnie sztuki
                
                 | 
        
| Kod kreskowy | |
| EAN | 5902259208419 | 
Wysyłka gratis od 300 zł !
Pod połyskującą taflą wody tańczą promienie słońca...
... zaś wodorosty kołyszą się w rytmie fal. Nieco głębiej pośród mroku nieuchwytna ośmiornica porusza się w ukryciu. Jej czujne oczy badają otoczenie, a delikatne macki poszukują pożywienia.
Prześlizguje się między kamieniami i unikając ostrych jeżowców liczy na schwytanie ofiary. Najważniejsze dla niej to przetrwać. Nagle znikąd pojawia się niebiesko-szary kształt. To rekinek leniwy! Jest łowcą, którego napędza jeden cel:upolować ośmiornicę. Rozpoczyna się walka o życie.
Kto zwycięży? Ośmiornica czy rekin?
W grze Kelp jeden z graczy wcieli się w rolę rekina próbującego upolować ośmiornicę. Drugi zaś spróbuje przeżyć właśnie jako ona. Obaj gracze mają zupełnie inne cele i drogi do zwycięstwa. Ośmiornica wygrywa, jeżeli dotrwa do końca rozgrywki lub zdoła zjeść wszystkie płytki pokarmu. Rekin zaś może zwyciężyć tylko w jeden sposób: przeprowadzając udany atak i pokonując ośmiornicę w ostatecznym starciu. Kelp to silnie asymetryczna gra dla 2 graczy. Każdy gracz korzysta z innych elementów i gra w odmienny sposób. Ośmiornica zagrywa karty, aby poruszać się po planszy, próbuje pozostać w ukryciu, jednocześnie zastawiając sidła na rekina, zjada swoje ofiary i rozwija umiejętności poprzez dodawanie nowych kart do swojej talii. Rekin rzuca kośćmi, przeszukuje okolicę i korzysta z wyjątkowych zdolności, starając się wytropić zwodniczego
Zawartość pudełka
- 1 figurka rekina
 - 2 karty pomocy
 - 15 niebieskich kości
 - 10 żółtych kości
 - 10 czerwonych kości
 - 23 karty rekina
 - 4 kafelki rozwoju
 - 3 karty starcia rekina
 - 1 worek na kości
 - 1 dwustronna plansza
 - 18 płytek
 - 1 żeton limitu ręki
 - 24 karty ośmiornicy
 - 2 karty pomocy
 - 3 karty starcia
 - ośmiornicy
 - 1 worek
 
Dodatkowe informacje:
- Autorzy: Carl Robinson
 - Wydawca: Galakta
 - Wydanie: polskie
 - Liczba graczy: dla 2 osób
 - Zalecany wiek: od 10 lat
 - Czas rozgrywki: ok 40-60 min
 - Instrukcja: Kelp.pdf
 - Opis gry na BGG: BoardGameGeek
 
Dane producenta
          Galakta
              ul. Łagiewnicka 39
              30-417 Kraków
              Poland
              
              +48 012 656 34 89
              sklep@galakta.pl