-
Posiadłość Szaleństwa: Świątynia Świtu
Wpisz swój e-mail |
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 12 |
Dostępność | Brak towaru 0 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 5902259204862 |
Dwa scenariusze oparte na machinacjach Loży Srebrnego Świtu
Rozszerzenie Posiadłość Szaleństwa: Świątynia Świtu wprowadza do gry dwa scenariusze oparte na machinacjach Loży Srebrnego Świtu.
W pełnych przepychu pomieszczeniach Loży Srebrnego Świtu najbardziej wpływowi mieszkańcy Arkham gromadzą się, aby tworzyć biznesowe sojusze, planować pochody i wywierać nacisk na polityków.
Potajemnie spotykają się także po to, aby odbywać zakazane rytuały, których konsekwencje trudno przewidzieć. Nieszczęśnicy, którzy odkryli prawdę, często znikają bez śladu.
Rozszerzenie Posiadłość Szaleństwa: Świątynia Świtu wprowadza do gry dwa scenariusze oparte na machinacjach Loży Srebrnego Świtu.
W jednym z nich badacze muszą odkryć złowieszczą intrygę, kryjącą się za doroczną paradą organizowaną przez ten wybitny zakon. W drugim zadaniem badaczy jest znalezienie drogi ucieczki przed Lożą i zapewnienie bezpieczeństwa jej więźniom.
Rozszerzenie to zawiera również nowych badaczy, zaklęcia i przedmioty, które pomogą badaczom w ich śledztwach, a także nowe, bezcielesne zagrożenie - upiory
Posiadłość Szaleństwa – druga edycja Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Posiadłość Szaleństwa: Druga edycja
Zawartość pudełka:
- instrukcja
- 5 kafli mapy
- 2 karty badaczy i figurki
- 2 znaczniki potworów i plastikowe figurki
- 10 kart przedmiotów
- 6 kart przedmiotów wyjątkowych
- 10 kart zaklęć
- 8 kart warunków
- 2 karty obrażeń
- 2 karty horroru
- 20 znaczników umiaru
- 10 znaczników osób
- 7 znaczników wskazówek
- 2 znaczniki ścian
Dodatkowe informacje:
- Wydawca: Galakta
- Projektant: Kara Centell-Dunk, Grace Holdinghaus
- Wydanie: polskie
- Instrukcja: polska
- Liczba graczy: 1-5 osoby
- Wiek: od 14 lat
- Czas gry: ok. 120 -180 minut