- 
      Koszyk jest pusty
 - 
      x
 
						
						- 
      Koszyk jest pusty
 - 
      x
 
- 
              
Mędrcy znad Południowego Tygrysu + karty promo
 
                
              
                
              
                
              
                
              
                
              | Wpisz swój e-mail | 
| Opinie | |
| Wysyłka w ciągu | 24 godziny | 
| Cena przesyłki | 12 | 
| Dostępność | 
            
                
                  Brak towaru
                
                 | 
        
| Kod kreskowy | |
| EAN | 5902560387360 | 
Mieszanie kolorów ku rozwoju wiedzy
Trwa Złoty Wiek mądrości i wiedzy. Kalif wezwał najtęższe umysły, aby zdobyć naukowe manuskrypty z całego znanego świata. Twoim zadaniem jest zatrudnić wykwalifikowanych tłumaczy do przetłumaczenia zagranicznych zwojów na język arabski oraz poczynić postępy w badaniach w 6 dyscyplinach naukowych.
Akcje
 W swojej turze zagrywasz jedną ze swoich kart (decydującą o przychodzie pasywnym) do wybranego slotu akcji i dodajesz do niej kości oraz ewentualnie robotników modyfikujących kolor i/lub wartości kości.
Kolory
 W grze występują kości w 6 kolorach: 3 podstawowych - żółtym, czerwonym, niebieskim i 3 pochodnych - zielonym, pomarańczowym, fioletowym. Każdy kolor reprezentuje jedną z sześciu dziedzin badań.
Mieszanie barw
 Zagrywając kości i/lub robotników jednocześnie w różnych kolorach otrzymujesz nowe kolory i wartości. Np. czerwona kość i żółty robotnik zagrani razem dają wynik pomarańczowej kości.
Języki
 Twoim celem jest tłumaczenie manuskryptów z języków: chiński, grecki, perski, hebrajski, syryjski i sanskryt na język arabski. Wykorzystasz do tego tłumaczy - własnych lub należących do innych graczy.
Tłumacze
 Każdy tłumacz wyspecjalizowany jest w konkretnych językach. Tłumacząc manuskrypt możesz wykorzystać kilku tłumaczy na raz - stopniowo przechodząc od języka wyjściowego do arabskiego.
Zwoje
 To ty decydujesz, za co chcesz punktować w każdej grze. Manuskrypty, które uda ci się przetłumaczyć w trakcie rozgrywki, dadzą ci indywidualne możliwości punktowania na koniec gry. 
Badania
 Dokonaj postępu na torach Badań 6 dyscyplin naukowych: matematyki, fizyki, chemii, astronomii, biologii i filozofii. Każdy tor jest inny - zapewniając inny rodzaj jednorazowych bonusów i pasywnych przychodów.
3 Gildie
 Zwiększaj wpływy w Gildiach, aby zyskać nagrody Kalifa, które pojawiają się kilkukrotnie podczas rozgrywki jednocześnie odmierzając czas gry oraz aby zapunktować za ich kontrolę po jej zakończeniu.
Zawartość pudełka:
- 115 kości do gry
 - 56 drewnianych znaczników Robotników
 - 80 drewnianych znaczników Wpływów
 - 24 drewniane znaczniki Badań
 - 35 drewnianych znaczników Złota
 - 50 żetonów Srebrników
 - 98 kart (43x67mm)
 - 87 kart (54x87mm)
 - 4 znaczniki Gracza
 - 4 plansze Gracza
 - 1 plansza Główna
 - 1 plansza Solo
 - 1 znacznik 1 Gracza
 - 4 woreczki
 - Instrukcja gry
 
Dodatkowe informacje:
- Autor: S J Macdonald, Shem Phillips
 - Wydawca: Portal Games
 - Wydanie: polskie
 - Liczba graczy: od 1 do 4 osób
 - Zalecany wiek: od 13 lat
 - Czas rozgrywki: ok 60 - 90 min
 
Dane producenta
          Portal Games Sp. z o.o.
              Sienkiewicza 13
              44-190 Knurów
              Poland
              
              +48 32 334 85 38
              portal@portalgames.pl