- 
      Koszyk jest pusty
 - 
      x
 
						
						- 
      Koszyk jest pusty
 - 
      x
 
- 
              
Nieświadomy umysł
 
                
              
                
              | Wpisz swój e-mail | 
| Opinie | |
| Wysyłka w ciągu | 24 godziny | 
| Cena przesyłki | 12 | 
| Dostępność | 
            
                
                  Brak towaru
                
                 | 
        
| Kod kreskowy | |
| EAN | 5905965250390 | 
Gratka dla fanów eurogier!
Na przełomie XIX i XX wieku austriacki neurolog Zygmunt Freud stworzył rewolucyjną teorię zwaną psychoanalizą, związaną z badaniem nieświadomego umysłu. Niebawem uczniowie i zwolennicy Freuda zaczęli spotykać się regularnie w jego mieszkaniu co środę, aby dyskutować o psychologii i symbolice marzeń sennych. Grupa ta - Środowe Towarzystwo Psychologiczne – zapoczątkowała światowy ruch psychoanalityczny.
Jako członek tego stowarzyszenia dążysz do stworzenia nowych technik terapeutycznych, założenia praktyki, zwiększenia liczby pacjentów i stania się najwybitniejszym współczesnym Freuda. Aby to osiągnąć, będziesz dzielić się spostrzeżeniami, dyskutować o pomysłach z innymi członkami i publikować teorie. A żeby zachować bystrość umysłu, prawdopodobnie będziesz potrzebować kawy. Dużo kawy.
Nieświadomy umysł to gra o zarządzaniu zasobami, w której występują takie elementy jak budowa silniczka, poruszanie się na rondlach oraz łańcuszki akcji.
W swojej turze umieszczasz 1 albo 2 pomysły na planszy, aby wykonywać różne akcje, takie jak rozbudowa swojej planszy, dobieranie i zagrywanie kart badań oraz poruszanie się po mapie Wiednia. To, gdzie umieścisz swoje pomysły, wpłynie także na ruch kałamarza na rondlu twojej planszy, aktywując rząd i kolumnę wcześniej przygotowanych płytek z efektami. Najważniejszym zasobem w grze (oprócz słynnej wiedeńskiej kawy) są wglądy w psychikę pacjentów. Będziesz potrzebować wglądów w różne aspekty na różnych poziomach, by interpretować marzenia senne pacjentów: od jawnych aż po ukryte, nieświadome pragnienia. Analiza snów pozwoli ci zdjąć z pacjenta traumę i zyskać zasoby, nowe zdolności czy punkty zwycięstwa.
Wraz ze wzrostem reputacji poszczególnych terapeutów wiedeńskiej grupy rośnie reputacja Freuda. Gdy osiągnie ona odpowiedni poziom, następuje koniec gry i zwycięstwo gracza z największą liczbą punktów.
Zawartość pudełka:
- 2 plansze główne
 - 4 plansze gracza
 - 4 tarcze wglądu
 - 60 płytek notatnika
 - 9 płytek rozpraw
 - 7 płytek celów lokacji
 - 4 plansze gabinetów
 - 24 żetony dzielnic
 - 20 świetnych pomysłów
 - 1 żeton startowego gracza
 - 48 kart marzeń sennych
 - 24 karty pacjentów
 - 4 karty gabinetów
 - 36 kart badań
 - 29 przezroczystych kart traumy
 - 1 podajnik na karty traumy
 - 4 drewniane figurki profesorów
 - 1 drewniana figurka Freuda
 - 4 figurki kałamarzy
 - 24 znaczniki pomysłów
 - 52 znaczniki wglądu
 - 5 znaczników reputacji
 - 4 znaczniki punktacji
 - 4 znaczniki kawy
 - 4 znaczniki puzderek
 - 8 znaczników terapii
 - 1 instrukcja
 - 4 pomoce graczy
 - Moduły:
 - 1 figurka dziennikarza
 - 1 figurka fajerwerków
 - 6 nakładek lokacji
 - Solo:
 - 16 kart stołu spotkań
 - 9 płytek akcji notatnika
 - 8 nakładek klientów
 - 1 żeton kałamarza
 - 1 żeton strzałki kompasu
 - 1 instrukcja
 - 2 karty pomocy
 - instrukcja
 
Dodatkowe informacje:
- Autor: Laskas, Jonny Pac, Yoma, Antonio Zax
 - Wydawca: Lucky Duck Games
 - Ilustracje: Andrew Bosley, Vincent Dutrait, Yoma
 - Wydanie: polskie
 - Liczba graczy: od 1 do 4 osób
 - Zalecany wiek: od 12 lat
 - Czas rozgrywki: ok 60 - 120 min
 
Dane producenta
          LUCKY DUCK GAMES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
              Generała Bohdana Zielińskiego 11
              30-320 Kraków
              Poland
              
                  info@luckyduckgames.com