- 
      Koszyk jest pusty
 - 
      x
 
						
						- 
      Koszyk jest pusty
 - 
      x
 
- 
              
Supersklep 3000
 
                
              
                
              
                
              | Opinie | |
| Wysyłka w ciągu | 24 godziny | 
| Cena przesyłki | 12 | 
| Dostępność | 
            
                
                  Ostatnie sztuki
                
                 | 
        
| Kod kreskowy | |
| EAN | 3558380123477 | 
Wysyłka gratis od 300 zł !
Futurystyczne centrum handlowe
Jest rok 2964 i wielkie centra handlowe biją rekordy popularności. Bo jak ich nie uwielbiać, skoro dzięki nim możemy w jednym miejscu znaleźć wszystko, czego tylko chcemy? Jedyny problem jest taki, że wyrastają w całej galaktyce niczym grzyby po deszczu, a Centrum Zaopatrzenia 3000 nie może nadążyć za popytem. Podekscytowani klienci już się zlatują, więc inżynierzy muszą zrobić wszystko, co w ich mocy, aby zbudować centrum handlowe na miarę pragnień konsumentów. Takie podejście może doprowadzić do powstania dziwacznych budowli, ale to nic – najważniejsze, żeby klient był zadowolony!
W dynamicznej grze strategicznej Supersklep 3000 wcielisz się w jednego z rywalizujących inżynierów, którzy chcą zbudować najbardziej wyjątkowe centrum handlowe wszech czasów. Musisz stworzyć taką kombinację sklepów i atrakcji, aby zadowolić najbardziej wymagających klientów. Kluczem do zwycięstwa jest umiejętne grupowanie sklepów w strefy i sprawne zarządzanie zasobami, które pozwoli Ci zrealizować jak najwięcej celów i zbudować wspaniałe atrakcje. Czy uda Ci się zostawić konkurencję w tyle?
Na czym polega?
Podczas rozgrywek w Supersklep 3000 rozgrywamy kolejno swoje tury. W każdej z nich musimy wykonać jedną z akcji:
- Budowa pozwala graczowi dołożyć kafelek do swojego centrum handlowego. Może to być segment, atrakcja albo parking. Kafelki pobieramy z Centrum Zaopatrzenia, a ich koszt jest zależny od położenia (które będzie się zmieniało w trakcie rozgrywki).
 - Zamiast budować, możemy pobrać pieniądze, odrzucając segment z Centrum Zaopatrzenia. Kafelki są bowiem wielofunkcyjne – po jednej stronie mają konkretne lokacje, a po drugiej symbole banknotów.
 
Naszym głównym celem jest zaspokajanie potrzeb klientów. Gracze rozpoczynają z trzema odwiedzającymi, jednak budowanie wejść i niektórych parkingów będzie dostarczało kolejnych. Każdy z klientów chce dotrzeć do konkretnego sklepu, a jeśli mu to umożliwimy – zapewni nam punkty na koniec gry. Zdobędziemy je też za grupowanie segmentów w strefy.
Dlaczego pokochasz tę grę?
- Dzięki dużej zmienności dostępnych elementów poszczególne rozgrywki stanowią ciekawe wyzwanie i pozwalają na wypróbowanie nowych strategii.
 - Podstawowy mechanizm gry jest bardzo prosty – wszystko sprowadza się do decyzji, czy dodajemy kafelek do swojego centrum, czy pobieramy dochód. Całe piękno tkwi jednak w umiejętnym łączeniu elementów oraz dostrzeganiu i wykorzystywaniu nadarzających się okazji.
 - Gra może być ciekawym wprowadzeniem do świata zarządzania zasobami, a rozwijanie własnego centrum i konieczność planowania ruchu klientów doskonale rozwijają wyobraźnię przestrzenną.
 
Zawartość pudełka:
- 96 kafelków segmentów centrum handlowego
 - plansza Centrum Zaopatrzenia 3000
 - 56 klientów
 - 16 kart atrakcji
 - 14 kafelków atrakcji
 - 4 kafelki wejść głównych
 - planszetka parkingów
 - 8 kafelków parkingów
 - 12 początkowych kafelków pieniędzy
 - 12 żetonów balonów
 - 4 rusztowania
 - znacznik pierwszego gracza
 
Dodatkowe informacje:
- Autor: Rodrigo Rego
 - Wydawca: Rebel
 - Wydanie: polskie
 - Liczba graczy: od 2 do 4 osób
 - Zalecany wiek: od 10 lat
 - Czas rozgrywki: ok 30 - 45 min
 
Dane producenta
          Rebel Sp. z o.o.
              Budowlanych 64c
              80-298 Gdańsk
              Poland
              
                  wydawnictwo@rebel.pl