• Zwierzątka. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka

49.99 -30% 34.95
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu do 24 godzin.
Cena przesyłki 0
Odbiór osobisty 0
Odbiór osobisty 0
Paczka w Ruchu 8.5
Paczkomaty InPost 12.9
Kurier 14
Paczkomaty InPost Weekend 17.99
Kurier (pobranie) 18
Dostępność Ostatnie sztuki
EAN 5908215010614

Wysyłka gratis od 250 zł !

Zwierzątka. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka

Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek dla dzieci Akademia Mądrego Dziecka. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy u dzieci. Mogą w niż grać już dwuletnie dzieci.

Gra ma na celu: 

  • naukę nazw kolorów 
  • naukę nazw zwierzątek 
  • naukę kształtów poprzez mowę i dotyk 
  • ćwiczenie zmysłu dotyku 
  • ćwiczenie mięśni dłoni i palców (chwytanie) 
  • rozwijanie interakcji społecznych  

Zanim rozpoczniesz z dzieckiem grę, pokaż mu jej elementy i omów nazwy zwierząt (biedronka, rybka, żółw, motyl, kaczuszka) i kolory jakie mają. Porozmawiaj z dzieckiem o figurach i kształtach. Nazwij je i dokładnie obejrzyjcie je wspólnie. 

Grę można wykorzystać na kila sposobów: 

  1. Tak jak w instrukcji układanie elementów na zwierzątkach (dzieci 2-3 letnie) 
  2. Zabawa w zgadywanie: Co jest w worku? (dzieci 3+) - dzieci z zamkniętymi oczami dotykają kształty i muszą zgadnąć co to za kształt (zabawa sensoryczna stymulująca zmysł dotyku, utrwalająca nazwy kształtów i figur) 
  3. Zabawa w zbiory: figury (koła-kwadraty) kolory (czerwone, zielone)

Pierwsza gra to seria gier dla najmłodszych dzieci i ich rodziców. Dwulatek dynamicznie rozwija się poznawczo, emocjonalnie i społecznie. To idealny moment na wprowadzenie pierwszych gier planszowych. Dostarczą one stymulacji w wielu aspektach rozwoju.  

 

Gracze losują z woreczka figury i dopasowują je do zwierzątek na stole. Każdy stara się znaleźć figury pasujące do swojego zwierzątka, ale łatwo się pomylić i pomóc przeciwnikowi. Kto pierwszy zdobędzie wszystkie figury, wygrywa. Dzieci poznają kształty za pomocą wzroku i dotyku. Ćwiczą przy tym dłonie i palce, czyli mała motorykę. 

Zawartość pudełka:

  • 5 plansz zwierzątek 
  • 20 kafelków z figurami 
  • 1 płócienny woreczek

 

Dodatkowe informacje:

  • Wydawca: Egmont
  • Zalecany wiek: od 2 lat
  • Liczba graczy: od 2 do 4 osób

 

Podpis
E-mail
Zadaj pytanie