• Zwierzątka. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka

Brak towaru
49.99 -40% 30.00
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
30
Wpisz swój e-mail
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 12
Odbiór osobisty 0
Odbiór osobisty (przedpłata) 0
Orlen Paczka 12
Paczkomaty InPost 13.9
Kurier 15
Kurier (pobranie) 19
Dostępność Brak towaru
EAN 5908215010614

Zwierzątka. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka

Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek dla dzieci Akademia Mądrego Dziecka. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy u dzieci. Mogą w niż grać już dwuletnie dzieci.

Gra ma na celu: 

  • naukę nazw kolorów 
  • naukę nazw zwierzątek 
  • naukę kształtów poprzez mowę i dotyk 
  • ćwiczenie zmysłu dotyku 
  • ćwiczenie mięśni dłoni i palców (chwytanie) 
  • rozwijanie interakcji społecznych  

Zanim rozpoczniesz z dzieckiem grę, pokaż mu jej elementy i omów nazwy zwierząt (biedronka, rybka, żółw, motyl, kaczuszka) i kolory jakie mają. Porozmawiaj z dzieckiem o figurach i kształtach. Nazwij je i dokładnie obejrzyjcie je wspólnie. 

Grę można wykorzystać na kila sposobów: 

  1. Tak jak w instrukcji układanie elementów na zwierzątkach (dzieci 2-3 letnie) 
  2. Zabawa w zgadywanie: Co jest w worku? (dzieci 3+) - dzieci z zamkniętymi oczami dotykają kształty i muszą zgadnąć co to za kształt (zabawa sensoryczna stymulująca zmysł dotyku, utrwalająca nazwy kształtów i figur) 
  3. Zabawa w zbiory: figury (koła-kwadraty) kolory (czerwone, zielone)

Pierwsza gra to seria gier dla najmłodszych dzieci i ich rodziców. Dwulatek dynamicznie rozwija się poznawczo, emocjonalnie i społecznie. To idealny moment na wprowadzenie pierwszych gier planszowych. Dostarczą one stymulacji w wielu aspektach rozwoju.  

Gracze losują z woreczka figury i dopasowują je do zwierzątek na stole. Każdy stara się znaleźć figury pasujące do swojego zwierzątka, ale łatwo się pomylić i pomóc przeciwnikowi. Kto pierwszy zdobędzie wszystkie figury, wygrywa. Dzieci poznają kształty za pomocą wzroku i dotyku. Ćwiczą przy tym dłonie i palce, czyli mała motorykę. 

Zawartość pudełka:

  • 5 plansz zwierzątek 
  • 20 kafelków z figurami 
  • 1 płócienny woreczek

Dodatkowe informacje:

  • Wydawca: Egmont
  • Zalecany wiek: od 2 lat
  • Liczba graczy: od 2 do 4 osób

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie